„Gandriuko“ skrydis į pajūrį

Siekiant turiningo vaikų poilsio vasaros metu, kultūringo bendravimo, supančios aplinkos pažinimo birželio 29 – liepos 1 d. Radviliškio parapijos bendruomenės socialinių paslaugų centro VDC „Gandriukas“ lankantiems vaikams buvo organizuota turistinė – poilsinė stovykla į Melnragę, aplankant Nidą. Saulėtą birželio 29 – osios rytą, tėvelių palydėti, išvykome Klaipėdos link. Viena iš senųjų kurortinių gyvenviečių – Melnragė – pasitiko svetingai su ošiančiomis bangomis ir gaiviu, pušimis kvepiančiu oru. Susipažinę su nauja aplinka, leidomės į naujų įspūdžių paieškas Klaipėdos senamiestyje. Aplankėme Danės skverą ir jame esantį fontaną, vaikščiojome ir grožėjomės Danės upės pakrante, stebėjome plaukiančius laivus. Grįžę ir pasistiprinę su didžiuliu entuziazmu patraukėme pasidžiaugti jūros teikiamais malonumais.

Antroji diena skirta kelionei į nepaprasto grožio kampelį, skalaujamą Kuršių marių ir Baltijos jūros vandenų – Nidą. Išlipę iš maršrutinio autobuso Nidos centre, grožėjomės Kuršių marių pakrante ir prieplauka, jachtų uostu, apžiūrėjome Nidos žvejo sodybą, o susitikę su gide pasukome vingiuotu pažintiniu taku Parndižio kopos su įspūdingu saulės laikrodžiu–kalendoriumi link, trumpam sustodami prie beveik 5 metrų aukščio ąžuolinės skulptūros „Neringos krėslas“. Kelionė tęsėsi kopimu ant Urbo kalno, kur galėjome trumpam sustoti, pasistiprinti ir pasigrožėti Nidos švyturiu. Oras tarsi pagal užsakymą, tad ir pasivažinėjimas dviračiais Kuršių marių pakrante, aplankant vėtrungių galeriją, garsaus vokiečių rašytojo T. Manno vasarnamį, Nidos molą, skulptūrą V. Kernagiui atminti, buvo tarsi atgaiva kūnui. Nors kelionė autobusu į Klaipėdą buvo vėlyva, tačiau jūros trauka buvo galingesnė ir diena baigėsi saulėlydžio stebėjimu.

Trečioji diena prasidėjo lagaminų pakavimu, nes nelauktas lietus sujaukė planus, tačiau neilgam. Žygis prie Melnragės molo ir maudynės jūroje suteikė naujų jėgų ir nepakartojamų įspūdžių su viltimi vėl sugrįžti.

Vaikų vasaros poilsis finansuojamas Radviliškio rajono savivaldybės biudžeto lėšomis.